Descrição: Estamos em busca de um(a) Engenheiro(a) de Customer Success para se juntar à nossa equipe. entre outras.Requisitos:- Formação em Engenharia ou áreas técnicas.- Experiência prévia em Customer Success
KEY RESPONSIBILITIES The Customer Success Specialist role is responsible for driving engagement, usage Support Onboarding Experience to ensure customers are set up for success from the get-go Analyze customer data to improve customer experience Maintain existing Customer Success metrics and data as directed KEY REQUIREMENTS Successful Customer ...
Descrição: Vaga de Customer Success (Pós-vendas)Estamos em busca de um profissional para atuar como Customer Success (Gerente de satisfação do Cliente) em nossa empresa.
Descrição: Vaga de Customer Success (Pós-vendas)Estamos em busca de um profissional para atuar como Customer Success (Gerente de satisfação do Cliente) em nossa empresa.
role requires a keen analytical mindset, attention to detail, and a passion for contributing to the success
SaláriosConhecimento TPMConhecimento processo orçamentárioConhecimento Ferramentas de Gestão de Pessoas (SAP, Success
produtos, precificando e introduzindo métodos de remuneração alternativos (capitation, bundles, ACO, success
systems and ability to effectively frame and communicate with senior leaders, will be important to success
industryRelated experience in integrity management, integrity engineering and software salesDemonstrated success