Descrição: Representante de Atendimento ao Cliente - Customer ExperienceNo Mercado Livre, trabalhamos vida das pessoas na América Latina.Temos um desafio para as pessoas que:Vibram energia empreendedora: são dedicação.Encaram as mudanças como oportunidades e aprendem com seus erros.A excelência e a execução são
Descrição: Customer service coordinators lead the team of CS regionally, help to the Customer Service Manager with the strategy for a better customer experience and monitor with the team the customers complaints experience level and supports sales representatives, operation team and CS Manger monitoring and analyzing Qualification...
Descrição: The Customer Service Representative ensures that customers are provided with the best service master data and customer´s requirements updated. • Monitors daily reports and KPI´s to ensure order movement and customer experience as expected.• Maintain an orderly workflow ensuring proper prioritization Qualifications• Education level: ...
de alinhamento com LATAM ecalls com HQ LG Coréia)Domínio de excel e Domínio de PPT1, Gestão de Brand Experience LGDesenvolvimento estratégico de campanhas LG de Brand Experience e Life’s GoodDesenvolvimento de materiais Campanhas de Customer ExperienceGestão do programa LG Family Club:Desenvolvimento de ofertas exclusivas cliente na OBS (Descontos, recompe...
completo em Administração; Engenharia; Marketing e/ou áreas correlatas;Experiência comprovada em CRM, Customer Experience e ferramenta de automação demarketing (Hubspot, RD Station entre outras);Power Point Intermediário
being these from any segment and situation, without demonstrating any judgments or prejudices;Follow customer available, must have 09h - 17h avalability for the training.Workplace: ALWAYS AT HOMERequestsDesirable experience Paulo (Greater São Paulo) or Rio Grande do Norte (Natal and Greater Natal);Internet with a minimum download ...